Sneeuw, en een heerlijk zonnetje!
Twee juffen, en maar vier kindjes!
Twee juffen, en maar vier kindjes!
We beslisten om deze voormiddag dan
maar even op een korte sneeuwwandeling te gaan.
maar even op een korte sneeuwwandeling te gaan.
We vonden sporen:
We experimenteerden met onze schaduwen:
We schreven onze naam met een stokje in de sneeuw
(of deden toch een poging :).)
(of deden toch een poging :).)
Oh, kijk. Een bloem in de sneeuw!
We wouden supergraag een sneeuwman maken.
Onze wortel hadden we al op zak!
Maar helaas was het 'poedersneeuw'
en bleef het dus niet echt plakken.
Dan maar een alternatieve sneeuwman als troost:
Onze wortel hadden we al op zak!
Maar helaas was het 'poedersneeuw'
en bleef het dus niet echt plakken.
Dan maar een alternatieve sneeuwman als troost:
Eenmaal terug bij de school nog even op het parcours:
En op de speelplaats ook voornamelijk
veel lachende gezichtjes ;-).
































Zo leuk!! En wat een mooie foto's van jullie samen.
BeantwoordenVerwijderen